Awaria telefonu firmowego? Skorzystaj z usług dedykowanego serwisu!

06.05.2022 r.

Z roku na rok coraz więcej firm zapewnia swoim pracownikom telefony służbowe marki Apple. Są one nie tylko niezwykle funkcjonalne, ale i pięknie się prezentują, stąd też noszenie ich na spotkania biznesowe jest bardzo prestiżowe. Problem pojawia się jednak w momencie, gdy telefon z jakichś powodów ulegnie awarii. Warto wtedy skorzystać z usług dedykowanego serwisu, i to bez względu na to, czy telefon wciąż jest na gwarancji, czy też nie.

Dlaczego warto oddać telefon do specjalistycznego serwisu Apple?

Telefony marki Apple są w stanie posłużyć pracownikom przez długie lata, niemniej jednak, ze względu na to, że są bardzo intensywnie użytkowane, mogą ulegać różnego typu awariom. W takich przypadkach należy jak najszybciej oddać telefon do naprawy, lecz nie do zwykłego serwisu GSM. Skorzystajmy wtedy z pomocy fachowców, którzy zatrudnieni są w dedykowanych serwisach Apple. Posiadają oni odpowiednią wiedzę na temat budowy i funkcjonowania poszczególnych modeli telefonów. Dzięki temu rozbita szybka w iPhone X nie stanowi dla nich żadnego problemu (więcej na https://flixapple.com/model/iphone-x/), a niedziałającą baterię w iPhone XS mogą wymienić w kilkanaście minut (sprawdź na https://flixapple.com/model/iphone-xs/). Zaletą korzystania z usług dedykowanego serwisu jest również czas trwania naprawy. Oddawane są do niego jedynie sprzęty marki Apple, stąd liczba klientów zwykle jest mniejsza, niż w pozostałych serwisach GSM. Dzięki temu możemy odzyskać naprawiony, sprawnie działający sprzęt nawet w kilka godzin, a w razie większych usterek - w kilka dni.

Bezproblemowe procedury i fakturowanie

Każdy przedsiębiorca doskonale wie, jak ważne jest przestrzeganie procedur, które zostały wprowadzone w firmie. Pracownicy dedykowanych serwisów Apple również muszą ich przestrzegać, dbając tym samym o najwyższy standard obsługi klienta. Jest on na bieżąco informowany przede wszystkim o cenie usługi, a także poszczególnych pracach, które będą musiały zostać wykonane, aby naprawić telefon. Ponadto, serwis klienci serwisu mogą liczyć na szybkie wystawienie faktury bądź w razie potrzeby przesłanie jej w formie elektronicznej. Jeśli problem zostanie błędnie zdiagnozowany bądź nierozwiązany tak, jak powinien, klient może oddać telefon ponownie do naprawy, tym razem bezpłatnie. Przedsiębiorcy powinni uczulić swoich pracowników na konieczność korzystania z usług specjalistycznych serwisów Apple, i to bez względu na to, czy posiadają oni model iPhone XS MAX (sprawdź na https://flixapple.com/model/iphone-xs-max/), czy też jakikolwiek inny, nawet starszy. Dotyczy to także firm, w których jedna osoba jest odpowiedzialna za odbiór i oddanie do naprawy niedziałających telefonów komórkowych.

Wszystkie aktualności

kategorie

promowane sklepy