Kupując prezenty, możesz pomóc dzieciom z domu dziecka. Świąteczna akcja Answear

10.12.2020 r.

Wybierając prezenty na Święta Bożego Narodzenia dla swoich bliskich, możesz wesprzeć dzieci z domu dziecka. W tym roku marka Answear postawiła na akcję charytatywną #CatchTheCharity. Twój wybór prezentów tym razem może mieć o wiele większe znaczenie.

Akcja #CatchTheMoment zamienia się w #CatchTheCharity

Marka Answear znana jest z wielu projektów, akcji charytatywnych i różnorodnych działań, które mają promować artystów, pomagać innym ludziom i sprawiać, że klienci mogą przyczyniać się do pomocy. Wystarczy wspomnieć akcję „Maseczka sanitarna dla szpitala - kupując, pomagasz!" lub akcję „Wear&Share". Marka Answear zorganizowała kilkumiesięczny projekt #CatchTheMoment, którego główną ideą jest sfotografowanie ważnych i interesujących momentów ze swojego życia, a następnie wrzucenie zdjęć na swojego Instagrama. Ludzie w dzisiejszych czasach często żyją szybko, koncentrują się na pracy lub nowych technologiach, zapominając o poczuciu szczęścia i radości oraz docenianiu małych chwil. Właśnie dlatego zorganizowany został konkurs #CatchTheMoment, którego motywem przewodnim jest pokazanie, że piękno tkwi w najprostszych przedmiotach i momentach. Profesjonalne jury wybrało prace konkursowe spośród nadesłanych 15 tysięcy i nagrodziło uczestników. W okresie przedświątecznym konkurs #CatchTheMoment zmienia się w akcję charytatywną #CatchTheCharity. To właśnie tutaj sztuka idzie ramię w ramię z pomaganiem i szerzeniem dobra. Wybrane zdjęcia konkursowe wykorzystane zostały przez artystki-graficzki do stworzenia plakatów i puzzli, a dochód z nich będzie przeznaczony na pomoc dzieciom z domu dziecka.

„Pomoc domom dziecka wynika z wieloletniej tradycji pomocy takim ośrodkom, która została zapoczątkowana przez pracowników marki i przez nich samych z ogromnym sercem była prowadzona. W tym roku – jakże innym od poprzednich, chcemy zaprosić do tej akcji także naszych fanów i klientów. Przygotowane przez dwie artystki Maje Nowakowska i Magdalenę Bażele, plakaty i puzzle są urealnieniem myśli, że każda chwila, nawet ta uwieczniona na fotografii, może stać się pretekstem do czegoś o wiele większego.” – mówi Joanna Kosman, marketing manager Answear.com

Przyłączysz się do akcji?

Jeśli chcesz wesprzeć projekt, możesz zdecydować się na zakup specjalnych produktów z oferty Answear, a więc plakatów i puzzli. Są to piękne rzeczy, które mogą nie tylko być świetnym pretekstem na prezent, ale także, których zakup realnie przyniesie pomoc małym wychowankom jednej z placówek.

Produkty w symbolicznych cenach kupić można pod tym adresem. Więcej na temat historii samego projektu można znaleźć tutaj: https://catchthecharity.answear.com/, na tej stronie, a także na Instagramie Answear można zgłaszać placówki, które wiecie, że potrzebują dodatkowego wsparcia.

ANSWEAR.com to pierwszy polski sklep multibrandowy, który oferuje szeroki wybór ubrań, butów i dodatków ponad 300 światowych marek. Powstał w grudniu 2010 roku, a pełną parą ruszył w lutym 2011 roku. Trzy lata później ANSWEAR rozpoczął swoją działalność w Czechach i na Słowacji, by już w 2015 roku uruchomić sklepy na Ukrainie i w Rumunii, a kolejne na Węgrzech i Bułgarii. Od początku swojej działalności sklep zyskał uznanie tysięcy klientów, którym dostarcza nieustannych modowych inspiracji, współpracując z trendsetterami, blogerami i ekspertami z branży mody. Na swoim koncie ANSWEAR.com ma także ponad 50 prestiżowych nagród i wyróżnień.

Wszystkie aktualności

kategorie

promowane sklepy