Dobra franczyza w małym mieście jest w stanie zapewnić oczekiwane zyski. Nie trzeba jej w specjalny sposób promować, przez to, że jest ona powszechnie rozpoznawalna i obecna w mediach. Warto w takim przypadku zadbać jedynie o odpowiednią lokalizację franczyzy w małym mieście i jej istnienie na portalach społecznościowych.
Lokalizacja sklepu franczyzowego – co warto wiedzieć?
Dobrze zlokalizowany sklep znanej franczyzy w małym mieście jest nie tylko widoczny dla klientów, lecz również zapewnia wyższe zyski w określonych porach dnia i w określonej lokalizacji. To dlatego, mimo rozpoznawalności marki franczyzy, warto zrobić dokładne badanie dostępnych lokalizacji. Najlepsze to centrum miasta, przy deptaku, ulice przy parkach i obiektach użyteczności publicznej czy też rozrywkowych. W doborze najlepszej lokalizacji pomoże franczyzodawca, który skorzysta ze swojego dużego doświadczenia, bez względu na to, jaki sklep otwiera się w małym mieście.
Reklama franczyzy w Internecie
Dobra franczyza w małym mieście nie wymaga wysokich nakładów na reklamę. Wystarczające będzie w jej przypadku wykorzystanie do promocji internetu. Profil na popularnych portalach społecznościowych, jak np. Facebook lub Instagram, czy też wizytówka firmy na Google z informacją o godzinach pracy i oferowanych usługach dodatkowych – to tylko niektóre przykłady tego, jak można zwiększyć zainteresowanie sklepem wśród lokalnej społeczności i przyjezdnych osób poszukujących danych na temat franczyzy w małym mieście.
Jaka franczyza w małym mieście zapewnia wysokie zyski ze względu na rozpoznawalność?
Jaki sklep otworzyć w małym mieście, biorąc pod uwagę jego rozpoznawalność? Doskonałe opinie zbiera franczyza Żabka. Badania przeprowadzone przez sieć sklepów pod tym szyldem wskazują, że markę rozpoznaje 93% polskich konsumentów. Wynika to z efektywnych działań marketingowych (m.in. atrakcyjne reklamy w telewizji). Dzięki temu klienci na bieżąco są informowani o aktualnej ofercie oraz usługach, z których można skorzystać w sklepach franczyzy Żabka. Przenosi się to na ich zyski. Rozpoznawalność marki ma również wpływ na klientów i osiągane przychody.. Ponad 77% franczyzobiorców osiągnęło 22 tys. złotych lub więcej przychodu miesięcznie w II kwartale 2022 r. Z takimi danymi nie trzeba się już zatem zastanawiać, jaki sklep otworzyć w małym mieście.
kategorie
-
Komputery
-
Fotografia
-
Sport
-
AGD
-
RTV
-
Dom i wnętrze
-
Armatura, grzejnictwo
-
GSM
-
Zdrowie
-
Odzież, galanteria, moda
-
Narzędzia
-
Motoryzacja
-
Sprzęt biurowy
-
Książki, muzyka, film
-
Dla dzieci
-
Kosmetyki perfumy
-
Gry
-
Inne